S.S.S.
Lütfen sık sorulan sorularımıza bir göz atın.
S.S.S.
Lütfen sık sorulan sorularımıza bir göz atın.
Kargo ve Teslimat
Siparişimi verdim, ürünlerin tedarik süresi ne kadardır? Ne zaman elime ulaşır?
Hangi Kargo şirketi ile teslimat yapıyorsunuz?
Kargo bedeli ne kadar?
Aynı gün teslimat var mı?
Özel teslimat tarihi seçebilir miyim?
Ürün kargoya verildiğinde SMS gelecek mi?
Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Pazar günü teslimat yapıyor musunuz?
KKTC ve yurtdışına gönderim yapıyor musunuz?
Hediye giden paketlerde faturası gönderiliyor mu?
Kargo paketleri üzerinden gönderici olarak ne yazıyor? Paketlerde gönderici bilgisi bulunuyor mu?
Ürünümün hasarlı veya kırık gelmesi durumunda ne yapmalıyım?
Ödeme
Siparişimin ödemesini nasıl yapabilirim?
Yapacağınız alışverişlerde ödeme yöntemi olarak online kredi kartı ya da banka kartı üzerinden işlem yapabilirsiniz. Ek olarak Havale-EFT yöntemiyle de işlem yapabilirsiniz. Ödeme seçeneği bölümünden ilgili alanı seçerek banka hesap bilgilerimize ulaşabilirsiniz.
Kredi Kartı
Kredi kartı bilgileriniz SSL sertifikalı Sanal Pos Sistemi ile birlikte güvenilir bir şekilde doğrudan banka veri tabanına girilmektedir, bankadan başka kimse tarafından görülemez.
Havale
İnternet bankacılığı kullanıyorsanız kendi hesabınızdan EFT/HAVALE olarak para transferi yapabilirsiniz. Siparişinizin en hızlı bir şekilde elinize ulaşması için ödeme bilgisini 0312 341 24 18 numaralı telefon ile ya da destek@pluscanvas.com.tr e-posta adresine yazarak bize ulaştırınız.
İptal/İade yaparsam geri ödemesi ne zaman yapılacak?
İptal/iade işlemlerinde siparişinizin iade aşamasına alınmasından sonra tahmini 3-10 iş günü içinde ücretiniz hesabınıza yansımaktadır.
Alışverişimi taksitle ödememiştim, iade nasıl yapılır?
Taksit ile yapılan ödemelerin iade işlemi de yine taksitli olarak yapılmaktadır. Ekstre kesim dönemlerinizde hesabınıza ücret yansıması banka tarafından sağlanmaktadır.
Kredi kartı bilgilerim kaydediliyor mu ?
İnternet sitemiz üzerinden yapacağınız kredi kartı ödemelerinizde kart bilgileriniz sistemimizde kaydedilmemektedir. Masterpass üzerinden kayıtlı bir kartınız varsa onun kullanımı için işlem yapılabilmektedir.
Sipariş
Satın almadan önce görmek istiyorum, görerek satın alabileceğimi bir mağazanız / şubeniz var mı?
Ürünlerimiz online olarak sergilenmektedir. Satın alma işlemi sadece sitemiz üzerinden yapılabilmektedir. Dilerseniz sipariş verdiğiniz ürünü ofisimizden teslim alabilirsiniz. Bu işlem için siparişten hemen sonra bize Müşteri Destek hattımız üzerinden ulaşabilirsiniz.
Hediye paketi seçeneği göremedim, siparişimdeki ürünler nasıl ambalajlanacak?
İnternet sitemiz üzerinden satın aldığınız tüm ürünler şık bir hediye paketi içinde ve sağlam bir şekilde paketlenerek gönderilmektedir. Paketleme için ekstra bir seçenek işaretlemenize gerek olmamaktadır.
Kişiye özel ürünlerde istediğim tasarımı yaptırabilir miyim?
Kişiye özel olarak hazırlanan ürünlerde yazı, fotoğraf ya da logo gibi özelleştirme alanları sizin talebinize göre düzenlenmektedir. Fakat ürün üzerindeki ana tasarımlar maalesef değiştirilememektedir.
Hediye giden paketlerde faturası gönderiliyor mu?
Ürünlerimizin yanında irsaliye ya da fatura gönderimi yapılmamaktadır. Faturalarımız e-fatura olarak mail adresinize gönderilmektedir.
Kişiye özel ürünlerde beğenmediğim takdirde iade edebilir miyim ? / Nasıl iade edebilirim?
Kişiye özel olarak hazırlanmış ürünlerimizde, tarafımızdan yapılan bir hata ya da kargodan kaynaklı bir hasar var ise değişim ya da iade işlemi yapılabilmektedir. Onun dışında iade ya da değişim imkanı bulunmamaktadır. İade ya da değişim hakkında detaylı bilgi alabilmek için 0312 314 24 18 nolu numaradan müşteri destek ekibimize ulaşabilirsiniz.
Ürünün son halini nasıl görebilirim ?
Siparişlerinizi üretim işleminden hemen sonra paketleme ve kargolama aşamasına aldığımız için maalesef üretim sonrasında görsel iletemiyoruz.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Sipariş iptal işlemi için Müşteri Destek hattımıza ulaşmanızı rica ederiz. Üretime alınmamış siparişlerin iptali ile ilgili arkadaşlarımız yardımcı olabileceklerdir.
Üyelik
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Tarayıcı ya da uygulama üzerinden sipariş verme aşamasında üyelik zorunlu bir alandır. Üye olmadan sipariş verebilmek için bize Whatsapp hattımızdan ulaşabilirsiniz.
Neden üyelik bilgilerimi tamamlamamı istiyorsunuz?
Online alışveriş sürecinde sizin de sahip olduğunuz yasal haklarınızın tarafınıza iletilebilmesi için bir mail adresi üzerinden siparişinizi oluşturmanız gerekmektedir. Bu sizin yasal haklarınızı kayıt altına alan mesafeli sözleşmenize erişebilmenizi sağlayan bir yöntemdir.
Şifremi unuttum, ne yapabilirim?
Üye girişi panelinden bulunan “Şifremi Unuttum” butonuna tıklayarak şifre yenilemesi için işlem yapabilirsiniz.
Şifremi nasıl değiştirebilirim?
Üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Şifre Değişikliği” alanına tıklayarak yeni bir şifre tanımlayabilirsiniz.
Siparişlerim hesabıma kayıt ediliyor mu?
Üyelik girişi yaparak verdiğiniz tüm siparişleriniz üyeliğinize kaydedilmektedir. Ayrıca siparişlerinizden kazandığınız puanlar, hediye çekleri yine üyeliğinize kaydedilmektedir.