S.S.S.

Lütfen sık sorulan sorularımıza bir göz atın.

S.S.S.

Lütfen sık sorulan sorularımıza bir göz atın.

Kargo ve Teslimat

Siparişimi verdim, ürünlerin tedarik süresi ne kadardır? Ne zaman elime ulaşır?

Siparişlerinizin hemen hepsini 48 saat içerisinde hazırlayıp ilk mesai gününde kargoya teslimatınız gerçekleştirmekteyiz. Siparişinizin size teslimatı ise kargo firmasının insiyatifinde olup uzak ilçe, köy ve kasabalar haricinde Türkiye’nin her yerine 1-3 gün arasında teslimat yapmaktadır.

Hangi Kargo şirketi ile teslimat yapıyorsunuz?

Anlaşmalı kargo firmalarımız Yurtiçi Kargo firmasıdır.

Kargo bedeli ne kadar?

Sepetinizdeki ürünlerin toplam bedeli 800 TL ve üzeri ise kargo ücretsiz kampanyamız bulunmaktadır. Bu tutarın altındaki alışverişlerde 299 TL ‘den başlayan kargo bedeli bulunmaktadır.

Aynı gün teslimat var mı?

Sabah 08.00’a kadar oluşturacağınız Ankara teslimatlı paketlerinizi aynı gün içerisinde Express Kargo seçeneği ile teslimatını gerçekleştirmekteyiz. Türkiye geneli ürünlerimizin gönderimlerini standart kargo firmaları ile sağlamaktayız. Ürünlerimizi en hızlı şekilde hazırlayarak kargo firmalarına teslim etmekteyiz.

Özel teslimat tarihi seçebilir miyim?

Ürünlerimizin gönderimlerini standart kargo firmaları ile sağlamaktayız. Bu sebeple maalesef özel günde teslimat seçeneğimiz bulunmamaktadır. Dilerseniz siparişinizi verdikten hemen sonra Müşteri Destek Ekibimiz ile iletişime geçerek siparişinizin kargoya verileceği tarihi ayarlayabilirsiniz.

Ürün kargoya verildiğinde SMS gelecek mi?

Siparişiniz kargoya verildikten sonra tarafınıza mail olarak kargo takip bağlantısı iletilmektedir.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildikten sonra tarafınıza mail olarak kargo takip bağlantısı iletilmektedir. Size iletilen linke tıkladığınızda açılan kargo takip sayfasından kargonuzu takip edebilirsiniz.

Pazar günü teslimat yapıyor musunuz?

Ürünlerimizin gönderimlerini standart kargo firmaları ile sağlamaktayız. Bu sebeple maalesef Pazar günü teslimat seçeneğimiz bulunmamaktadır. Hafta içi 09:00-18:00 arası Cumartesi günü ise 09:00 – 13:00 arasında kargo firmaları teslimat yapabilmektedir.

KKTC ve yurtdışına gönderim yapıyor musunuz?

KKTC ve yurtdışına gönderim yapılabilmektedir. Bu işlem için Whatsapp Destek hattımıza ulaşarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

Hediye giden paketlerde faturası gönderiliyor mu?

Ürünlerimizin yanında irsaliye ya da fatura gönderimi yapılmamaktadır. Faturalarımız e-fatura olarak mail adresinize gönderilmektedir.

Kargo paketleri üzerinden gönderici olarak ne yazıyor? Paketlerde gönderici bilgisi bulunuyor mu?

Kargo paketlerimizin gönderici bölümünde Plus Canvas bilgisi bulunmaktadır. Eğer gönderici bilgisi eklemek isterseniz hediye notu altına ekleyebileceğiniz isim alanımız vardır. Bu alan üzerinden ekleme yapabilirsiniz. Eklemediğiniz takdirde gönderiniz, üzerinde herhangi bir gönderen ismi olmadan teslim edilmektedir.

Ürünümün hasarlı veya kırık gelmesi durumunda ne yapmalıyım?

Hediyenizi teslim alırken lütfen kargo görevlisinin yanında paketi açın ve ürün üzerindeki kırık ya da gönderi sırasında oluşmuş bir kusur var ise bunu kargo görevlisine bildirerek tutanak tutturun. Bu durumda sizden başka hiçbir şey talep edilmeden aynı ürün tarafınıza ikinci kez gönderilecektir. Hediye üzerinde siparişinizdeki kişiselleştirme detaylarında bir yanlışlık ya da kusur var ise bize 0312 341 24 18 no’lu telefondan veya destek@pluscanvas.com.tr adresine e-posta ile ulaşarak probleminizi çözmemize yardımcı olabilirsiniz. Verdiğiniz siparişin detaylarında belirtilenin dışında bir kusur olmadığı takdirde ürün size özel olarak tasarlanmış ve üretilmiş olduğundan dolayı iade ve değişim kabul edilmemektedir.

Ödeme

Siparişimin ödemesini nasıl yapabilirim?

Yapacağınız alışverişlerde ödeme yöntemi olarak online kredi kartı ya da banka kartı üzerinden işlem yapabilirsiniz. Ek olarak Havale-EFT yöntemiyle de işlem yapabilirsiniz. Ödeme seçeneği bölümünden ilgili alanı seçerek banka hesap bilgilerimize ulaşabilirsiniz.

Kredi Kartı

Kredi kartı bilgileriniz SSL sertifikalı Sanal Pos Sistemi ile birlikte güvenilir bir şekilde doğrudan banka veri tabanına girilmektedir, bankadan başka kimse tarafından görülemez.

Havale

İnternet bankacılığı kullanıyorsanız kendi hesabınızdan EFT/HAVALE olarak para transferi yapabilirsiniz. Siparişinizin en hızlı bir şekilde elinize ulaşması için ödeme bilgisini 0312 341 24 18 numaralı telefon ile ya da destek@pluscanvas.com.tr e-posta adresine yazarak bize ulaştırınız.

İptal/İade yaparsam geri ödemesi ne zaman yapılacak?

İptal/iade işlemlerinde siparişinizin iade aşamasına alınmasından sonra tahmini 3-10 iş günü içinde ücretiniz hesabınıza yansımaktadır.

Alışverişimi taksitle ödememiştim, iade nasıl yapılır?

Taksit ile yapılan ödemelerin iade işlemi de yine taksitli olarak yapılmaktadır. Ekstre kesim dönemlerinizde hesabınıza ücret yansıması banka tarafından sağlanmaktadır.

Kredi kartı bilgilerim kaydediliyor mu ?

İnternet sitemiz üzerinden yapacağınız kredi kartı ödemelerinizde kart bilgileriniz sistemimizde kaydedilmemektedir. Masterpass üzerinden kayıtlı bir kartınız varsa onun kullanımı için işlem yapılabilmektedir.

Sipariş

Satın almadan önce görmek istiyorum, görerek satın alabileceğimi bir mağazanız / şubeniz var mı?

Ürünlerimiz online olarak sergilenmektedir. Satın alma işlemi sadece sitemiz üzerinden yapılabilmektedir. Dilerseniz sipariş verdiğiniz ürünü ofisimizden teslim alabilirsiniz. Bu işlem için siparişten hemen sonra bize Müşteri Destek hattımız üzerinden ulaşabilirsiniz.

Hediye paketi seçeneği göremedim, siparişimdeki ürünler nasıl ambalajlanacak?

İnternet sitemiz üzerinden satın aldığınız tüm ürünler şık bir hediye paketi içinde ve sağlam bir şekilde paketlenerek gönderilmektedir. Paketleme için ekstra bir seçenek işaretlemenize gerek olmamaktadır.

Kişiye özel ürünlerde istediğim tasarımı yaptırabilir miyim?

Kişiye özel olarak hazırlanan ürünlerde yazı, fotoğraf ya da logo gibi özelleştirme alanları sizin talebinize göre düzenlenmektedir. Fakat ürün üzerindeki ana tasarımlar maalesef değiştirilememektedir.

Hediye giden paketlerde faturası gönderiliyor mu?

Ürünlerimizin yanında irsaliye ya da fatura gönderimi yapılmamaktadır. Faturalarımız e-fatura olarak mail adresinize gönderilmektedir.

Kişiye özel ürünlerde beğenmediğim takdirde iade edebilir miyim ? / Nasıl iade edebilirim?

Kişiye özel olarak hazırlanmış ürünlerimizde, tarafımızdan yapılan bir hata ya da kargodan kaynaklı bir hasar var ise değişim ya da iade işlemi yapılabilmektedir. Onun dışında iade ya da değişim imkanı bulunmamaktadır. İade ya da değişim hakkında detaylı bilgi alabilmek için 0312 314 24 18 nolu numaradan müşteri destek ekibimize ulaşabilirsiniz.

Ürünün son halini nasıl görebilirim ?

Siparişlerinizi üretim işleminden hemen sonra paketleme ve kargolama aşamasına aldığımız için maalesef üretim sonrasında görsel iletemiyoruz.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Sipariş iptal işlemi için Müşteri Destek hattımıza ulaşmanızı rica ederiz. Üretime alınmamış siparişlerin iptali ile ilgili arkadaşlarımız yardımcı olabileceklerdir.

Üyelik

Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Tarayıcı ya da uygulama üzerinden sipariş verme aşamasında üyelik zorunlu bir alandır. Üye olmadan sipariş verebilmek için bize Whatsapp hattımızdan ulaşabilirsiniz.

Neden üyelik bilgilerimi tamamlamamı istiyorsunuz?

Online alışveriş sürecinde sizin de sahip olduğunuz yasal haklarınızın tarafınıza iletilebilmesi için bir mail adresi üzerinden siparişinizi oluşturmanız gerekmektedir. Bu sizin yasal haklarınızı kayıt altına alan mesafeli sözleşmenize erişebilmenizi sağlayan bir yöntemdir.

Şifremi unuttum, ne yapabilirim?

Üye girişi panelinden bulunan “Şifremi Unuttum” butonuna tıklayarak şifre yenilemesi için işlem yapabilirsiniz.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

Üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Şifre Değişikliği” alanına tıklayarak yeni bir şifre tanımlayabilirsiniz.

Siparişlerim hesabıma kayıt ediliyor mu?

Üyelik girişi yaparak verdiğiniz tüm siparişleriniz üyeliğinize kaydedilmektedir. Ayrıca siparişlerinizden kazandığınız puanlar, hediye çekleri yine üyeliğinize kaydedilmektedir.